Förvärkar..

Ååh vaknade upp med massa förvärkar idag. Och dom ville inte sluta häller. FIck nog fem st denna gången. Fast jag kände på mig att det bara var förvärkar för visst det gjorde ont, men jag kunde lida mig igenom dom. Så extremt farligt var de tinte. Men och andra sidan så har jag väldigt hög smärtgräns.

Annars ska jag bara ta det lungt idag. Älsklingen är nog på bussen hem från skolan nu så snart får jag pussa på honom. :) Ska försöka hänga med på en runda i det fina vädret med Nikita och älsklingen. Men mer klarar jag nog inte. Det börjar bli för jobbigt att gå och jag får ont i både rygg, ben och mage jätte snabbt när jag rör på mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vissa får inte ens ont av värkarna, du kanske är en av dom :)

2009-04-26 @ 23:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0