Underbara vår..

Ååh vad bra humör jag har varit på idag. Måste vara den sköna solen och den blåa himlen. Har varit riktigt varmt idag. Så att man kunnat gå utan jacka och allt. Grillat utomhus har vi det också. Nu känner man riktigt att sommaren är på väg. Jätte härligt är det.

Gjorde nagelförlägning på min kompis idag. Blev en fransk med silvriga stenar. Fotade dom men SÅKLART strulade kameran igen och det blev suddiga bilder av allt. Riktigt dålig kamera när det gäller närbilder.

Annars så håller jag på att pula ihop ännu en design. Tycker bara dom blir bättre och bättre. Hehe. Denna gången en lila. Bild på den kommer senare. Men nu ska ni få njuta av en underbar bild jag tog igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0