Damp?

Har precis tittat klart på filmen "Underworld". Har haft jätte svårt att koncentrera mig på filmen. Jag har faktiskt haft svårt att koncentrear mig på saker jätte ofta nu förtiden. Fattar inte vad det kan bero på. Min medecin för mina mansika faser har börjat hjälpa och jag är inte lika manisk längre. Så det kan inte vara därför jag har svårt att koncentrera mig. Älsklingen tror att jag har damp. Haha. Har ju rätt många raseriutbrott också. Men jag tror inte det. Måste vara något annat.

Kommentarer
Postat av: Mia

Japp, jag kan ju skicka det på msn i ett mejl. Verkligen tacksam :) ska ni på marknaden imorgon förresten? :)

2009-08-13 @ 22:48:50
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: ...............

så du ska förstora brösten för att få fler läsare??????????? du är en wannabe kissie hållor för ansiktet som henne och harmar henne skit mykket!!!

2009-08-13 @ 23:50:18
URL: http://...............

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback