Et fin fint hår..

Godkväll Sötnosar! Har typ nästan precis kommit hem från tilda. Har varit där sen klockan två idag. Hon satte i mitt löshår och så snackade vi lite skit. Kul att umgås lite bara sådär. :) Håret blev btw jätte fint. Ska klippa in det lite imorgon. Och klippa längden. Alldeles för långt nu. :P Tar en bild imorgon och visar er.

Melanie har bara sovit typ två timmar sammanlagt idag. Så hon är övertrött nu. Men då kanske hon sover extra länge inatt. :)

Nej men nu ska jag ta mig något att äta och chilla framför tv:n

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Malin



Tjingeling :)

Nu har ja lagt till dig på min nya bloglovin :)

Hoppas du lägger till mig oxå...

Kramar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0