Fin hy?

Jag har märkt nu att med små knep jag gör har jag fått MYCKET bättre hy än innan. Innan hade jag rätt mycket finnar och hyn va grå daskig och tråkig. Nu är den len och fräsh och jag har nästan aldrig finnar förutom när jag har mens. Här nedan är lite tips på hur du får fin hy.

Rök INTE. Min hy blev så mycket bättre när jag sluta röka.
Tvätta ansiktet morgon och kväll och smörj med en lotion. Ansiktstvätten, ansiktsvattnet och lotionet ska helst vara i samma märke.
Ät vitamin tillskott. Jag äter en ABCDE multivitaminer varje dag.
Ät zink tabletter. Zink är känt för att ge en fin finnfri hy.
Ät nyttigt. Försök att äta så nyttigt som möjligt och försök bergränsa snabbmaten til helger.

Det här gör jag varje dag och jag har märkt en jätte stor skillnad på bara en månad. Så gör detta du också så ska du se att du också får bättre hy. :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det är klart, =) Jag går en runda som är 6km lång. Den är super härlig att gå :)

2009-08-26 @ 12:58:42
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0