Hoppas på sol..

Godmorgon Sötnosar! Vädret börjar bli lite bättre. Solen skiner i mellan åt utanför mitt fönster. Så det är gött. Dom säger ju att det ska bli 25 grader varmt i veckan. Hoppas det så att jag kan sola lite. Har ju käkat solbrun tabletter i en månad nu så man tycker ju att jag borde bli lite brun.

Idag klockan 15:10 ska i i alla fall jag och älsklingne och Melanie till klippan. Älsklingen ska skriva in sig på skolan och så ska vi passa på att handla lite mat när vi ändå är i klippan. Mycket billigare där än hemköp som ligger här. Sen blir det att träna som vanligt.

Puss på er! <3

Btw: Så här så jag ut i fredags. Cute hu? ^^


Kommentarer
Postat av: din doda pappa

hahah fjortis stilen kommer tbx

2009-08-19 @ 19:49:24
Postat av: tilda

ta ip adressen o kolla vem det e

2009-08-19 @ 22:43:35
URL: http://tildaaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback