Måndag..

Godmorgon! Uppdaterade inte mer sen igår för jag och älsklingen gick till hans föräldrar och åt middag och hämtade hem Melanie. ååh va jag saknade henne. Min lilla prinsessa. Där borta blev det iaf köttbullar, sås och potatis. Gottit! Snackade lite och så.

Efter det gick vi hem och ämtade plånboken för att sen gå tillbaka till hydro och hyra en film. "Big Stan" fick det bli. Sen när vi kommit hem så hade älsklingen blivit hungrig igen så vi beställde var sin vikingbåt til oss. Gott men jag gillar nog calsone bättre. Hehe. Filmen var i alla fall bra. Rätt rolig. Men jag jag älskar också han skådespelaren som hade huvudrollen i den filmen. :)

Och idag är det vardag igen så då ska jag träna men också tvätta lite. Annars blir det bara att ta det lungt och umgås med familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0