Naturdiet..

Sitter just nu och dricker naturdiet drinkmix. Skulle egentligen bara äta grovmackor till frukost, naturdiet till middag och grov mackor till kvällsmat. Men så så jag att en portion natur diet bara innehåller 100 kalorier. Så jag har bestämt att äta:

Fruskost: Två rågbröds mackor
Lunch: Naturdiet
Middag: Naturdiet
Kvällsmat: Två rågbröds mackor.

Det andra hade blivit alldeles för lite. Jag hade ju svält mig själv. Och det vill jag inte göra. Vill gå ner i vikt utan att svälta. Haha.

Nej men nu ska jag damsuga innan jag drar iväg och tränar. Efter det blir det att jag gör vid mig för utgång.

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Måste bara säga att jag älskar din header =) Skit snygg! =)

2009-08-21 @ 14:16:57
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0