Min nya dator..

Wohoo! Nu sitter jag vid min nya dator. Jävligt stor skillnad på att sitta vid denna och min andra. Känns nästan lite konstigt när allting går att klicka upp så snabbt och internetet flyter på som bara den. :)

Har precis käkat middag. Blev en väldigt sen middag. Men lite nattamat är gott. Känns som jag inte ätit middag på evigheter men det va ändå i söndags senast. har ju bara ätit grovmackor och tonfisk sallad i två dagar och på den tiden har jag gått ner 2 och ett halvt kilo. Så jag behöver nog inte gå ner mer. :P

Nej men nu ska jag faktiskt kela lite med älsklingen och sen nanna.

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sloggi

Verkar dock vara något knas med ditt nya tangentbord?

2009-08-06 @ 15:51:18
Postat av: I M B E R P L U V I A *

Va? Vet du inte var jag bor? Trodde du visste det, Kungsgatan 15, det gula huset med 8 lägenheter :) , vid den där "ängen" & bibblan!

2009-08-06 @ 18:25:57
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback