Hej jag heter Linda och jag är manisk..

Har precis käkat blomkålssoppa. Det är min nya diet. Soppa till middag och sallad resten av måltiderna. Ja jag vet att det inte är så nyttigt att banta på det sättet men jag vill tappa tre kilo till nyår. Så jag fuskar lite. ;P

Som vanligt är jag inte ett dugg trött. Min mani slog verkligen ut till fullo idag. Jag satt i soffan och tänkte att jag skulle lyssna på min musik i min mp3 och helt plötsligt fick jag ett lyckorus. Blev överdrivet glad och har varit på ett sådant konstigt bra humör där det känns som att inget får mig att bry mig. Helt cool lugn men samtigit speedad och jätte pigg. Hum. Min mani har varit i mer än en månad nu. Det är RIKTIGT länge för att vara mig. Brukar bara vara i typ två veckor.

Well well. Mycket bättre än depressionen i alla fall. Bortsett från sömnproblemet. :P


Kommentarer
Postat av: louize

fin blogg!

2009-12-16 @ 10:55:48
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0