Jag är väldigt nyttig..

Nu har jag tränat och käkat middag. Blev makaroner och köttfärssås. Ville ha något snabbt och lätt efter träningen eftersom jag va riktigt hungrig. Tränade i alla fall magen, biceps och tyggen idag. Va inte så jätte taggad men fullföljde övningarna ändå. Så nu känner jag mig nyttig. Hehe. Nu snart ska jag ta en cigg och sen in i duschen med älsklingen. ;)

Melanie sover nu så hon vaknar inte än på ett tag. Hoppas att hon inte vaknar alls förräns i morgon. Hon va lite febrig igår så hennes sömnrutiner blev helt rubbad. Hon vaknade vid elva och va vaken till ett på natten. Och idag vaknade hon vid nio och ville somna om direkt och sen vakna hon inte förräns två(!). Så jag hoppas i alla fall nu att hon återgår till sin normala sömnrutin. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0