Kära helg..

Det blev inte så mycket uppdaterande varken i fredags eller lördags. Det blev att jag och älsklingen stack och festade hos Sara och Robin ändå. Det va ju lussevakan. Jävligt skoj hade jag men det blev bråk på slutet. Riktigt onödigt men många killar är ju sånna. Det va en kille som raggade på mig och kunde inte ta ett nej. När älsklingen då sa till honom att jag va upptagen började den andra killen kaxa. Men så helt plötsligt va det en kompis till älsklingen som fick på huvudet. :S Såg inte så jätte mycket då det kastades groggar hit och ditt så jag blev rätt blöt.

Nästa dag kom i alla fall min mamma på besök. Hon lagade en jävligt god middag till mig som hon själv hittat på. Riven potatis med morötter i en ungsplåt och in i ugnen en halv timme. Rishultskorv till det och lite cremefraich som hon rivit vitlök i att doppa potatisen i. Riktigt gott. Sen käka vi godis och tittade på film.

Nu idag ska jag tvätta vid tiolv annars blir det inte mer. Ska bara städa lite också sen ta det lungt. Får försöka få melanie att få lite bättre sov och matrutiner för så att hon inte vaknar och är upp till ett om nätterna.

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0