O-M-G!!

Jag så bara idol i början av programmet. Har haft en hum om vilka som varit med eftersom jag så dom två första avsnitten (fredags avsnitten) och eftersom jag läst lite bloggar som skrivit om idol. Men whata fuck va detta?

Är hans flickvän efterbliven eller bara allmänt pinsam? Fan va jag skämdes. Haha. Fick mig ett gott skratt. Hon skämde ju ut sig totalt. Springer upp på senen och håller på med Erik nästan som att det vore en duett eller nåt. Liksom hallå? Ingen vill se dig? Fan ska hon ta upp scenen för? Hade jag varit Erik så hade jag lite diskret puttat henne åt sidan. Ain't nobody gonna take my place in the spotlight!


Kommentarer
Postat av: Sophie

haha!!!

Mina tankar var också i dem barnorna, hon kunde ju liksom gått upp som pappan gjorde och typ pussat honom men inte stått kvar där som ett fån :P

2009-12-15 @ 14:33:49
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: linda

Hon försökte ju verkligen ta åt sig all uppmärksamhet, man såg ju att han inte ville att hon skulle va där. Hon kunde gått upp och grattat honom men inte stå och trampa i golvet under hela låten!

2009-12-15 @ 23:42:52
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback