Sömnproblem..

Här vakna man nästan upp till ett vinterland. Det måste ha snöat hyfsat mycket inatt. Mysigt. :) Melanie sitter och leker bredvid mig och fäktas hej villt med massa leksaker jag gav henne. Min lilla busunge. Jag gick och la mig först vid halv fyra inatt så har inte vaknat förräns nu. Har massa sömnproblem nu i och med att jag är inne i en manisk period av min sjukdom. Skit jobbigt. Men hey? What you gonna do?

Idag ska jag väl inte göra så mycket. Ta en ny tvätt tid och bara ta det lungt. Umgås med familjen. Försöka uppmana Melanie till att åla sig fram kanske? Haha.



Kommentarer
Postat av: linda

Fan vad söt hon e :p

2009-12-14 @ 13:36:13
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0