Tre saker..



1. Jag är inte så förtjust i barn. Och då pratar jag om 4 år och uppåt. Visst dom kan vara söta men jag gillar inte att vara med dom så mycket. När dom pratar är jag inte så intresserad och tycker det är allmänt tråkigt att vara med barn. Min egen dotter därimot älskar jag att vara med och kommer såklart fortsätta med det även när hon är över 4 år. ;P

2. Jag tycker att jag är lite tjock. Inte tjock tjock men jag tycker att jag är lite små mullig här och var. Många tycker att jag är riktigt störd som tycker detta men jag kan itne hjälpa det. Jag är lite små tjock i mina ögon. Så är det bara.

3. Jag gillar inte blödiga personer. Jag klarar inte av när personer är så rikgit blödiga och "Aaah älskar dig gumman" fast än man bara träffats typ 2 gånger? Eller när dom gråter för ingenting och ska krama en stup i kvarten. Kanske lite hårt sakt men så är det. Det tar rätt lång tid innan jag släpper in någon så mycket att det blir okej att säga att man älskar varandra.


(Blev lite negativa saker idag men det blir säkert possitivare saker nästa gång. :P)

Kommentarer
Postat av: linda

Haha den sista var klockren! Håller helt och hållet med dig!

2009-12-14 @ 13:37:52
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0