Ändrade planer, IGEN..

Ändrade planer. IGEN. Sandra och Danne kommer inte idag ändå. Hon tyckte att det blev lite för sent. Så vi får väl träffas någon annan dag istället. Satt precis och testade videoblogga. Haha. Det blev inte så bra. Tycker att jag ser jätte löjlig ut när jag pratar. :P Annars sitter jag bara och väntar på älsklingen så att jag kan gå ner och träna.

Tog foto på min tunga för någon dag sen. Rätt fräcka bilder det blev. Men rätt läskiga. Det ser typ ut som att en slibbig ål sticker ut ur min mun. Haha!

I helgen blir det fest! :D


Kommentarer
Postat av: imberpluvia

Det blev ju jätte bra, om jag förstod det rätt så gjorde du den själv? Är lite sugen själv, eller iallafall på en monroe, tog ju ur min stav för något år sedan. Haha, vet inte om jag vågar pierca tungan, D kunde knappt prata när han fixade sin för 2 år sedan!

2009-07-15 @ 21:43:21
URL: http://imberpluvia.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Åh jag vill också ha :D:D

2009-07-15 @ 23:00:31
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback