Harry potter..

Hej Sötnosar! Ska snart ner  tvättstugan och fortsätta tvätta. Det blir ju så jävla massa tvätt när man har en liten bebis. ^^ Speciellt nu när hon äter ut flaska. Hon slabbar som en liten gris. Hehe.

Efter det ska jag och älsklingne gå och hyra Harry Potter och fenixordern.
Älsklingen har inte sett den och jag kommer typ knappt ihåg den. Den sjätte filmen kommer ju på bio den 15 juli och vi vill gärna se den. Haha har nästan blivit en tradition att se varje harry potter film när dom kommer. Man har ju sett dom sedan man va rätt liten.

Nej nu måste jag sticka. Puss puss!

Kommentarer
Postat av: tess

Nja, jag brukar hadla i den som ligger på bruksgatan, det är nog samma kedja som den vid parken men de brukar ha fler sorter på bruksgatan :)

2009-07-05 @ 01:45:18
URL: http://heeeyhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0