Helsingborgsfestivalen part 2..

Hej Babes! Stack ju till Helsingborgsfestivalen igår också. RIngde min mamma och frågade om hon kunde passa Melanie eftersom jag lovat Matte att han skulle få festa hos Hassanof. Så jag gjorde vid mig och Melanie och stack sen till Klippan där min mamma, Sandra och Fitte mötte mig. Så åkte mamma hem med Melanie och jag gick vidare mot Fitte med Sandra och Fitte. Där förfestade vi lite och stack sen till Helsingborg tio i tio. Då va vi fulla och glad och PISSENÖDIGA. Så när vi kom fram i Helsingborg va vi tvugna att köa till toan. Efter det mötte Fitte några han kände inne i ett tält som där serverads skumpa. Vi tackade och tog imot. Gratis är alltid godast. Haha. Men klockan blev snart kvart över tolv och jag va tvungen att åka hem.

Jag hade väldigt roligt med dom kan jag säga. Jävligt roligt att festa med Sandra igen. Vi har alltid så mycket att prata om. Hon är en guldvärd vän. :) Så idag ska jag bara softa och ta det lungt. Älsklingen är på en HIF match i Helsingborg så jag får gosa med Melanie själv. ^^

Kommentarer
Postat av: malin

tjingelinge..vill bara säga att ja följer din blogg på bloglovin, å de vore kul om du kunde följa mina tokigheter på min blogg oxå :) kramar!

2009-07-26 @ 19:25:52
URL: http://malinjennywestman.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0