Kisse katten..



Hej Babes! Söta kattungar va? Kellie fick 5 stycken. Innan jag skulle gå och hämta ut mitt löshår igår hade hon fått två stycken. Och det tog nog säkert två timmar innan hon krystade ut dom andra. Så jag trodde först där bar va två stycken. Men oj oj så fel jag hade. Den beige och den beige fläckige har skit fräcka färger tycker jag. :) Nu blir bara det svåra att gra sig av med dom. Någon som vill ha en kattunge?

Jaja. Idag ska jag i alla fall fixa resten av mitt löshår och träna. Ska faktiskt börja sy på resten nu! Puss puss!

Kommentarer
Postat av: imberpluvia

Så söta! Jag är själv inte så försjust i sköldpaddsfärgade, D har en ilsken sådan hos sina föräldrar, hon anfaller en! Bokstavligt talat!!! Du får visa fler bilder!! =)

2009-07-15 @ 15:54:43
URL: http://imberpluvia.blogg.se/
Postat av: Sophie

Kan hända att jag skulle kunna tänka mig en lite kise kanske :)

2009-07-15 @ 15:58:51
URL: http://sophaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback