Mina läppar..

Hej Sötnosar! Nu har jag sminkat mig. Skuggade ljust och mörk brunt på ena ögat och ljust och gå sotat på andra ögat och jag har bestämt mig för att det bruna passade för plåtningen på lördag. Ska fotas i forsmöllan i vattnet där. Och då tänkte jag att jordnära färger passade bäst. Sen nästa fredag när jag ska fotas i playboy tema med rosa bakgrun tänkte jag att det grå ljusa passade bäst. Med ett mörk rosa läppstift. Mee like!

Satt och beundrade mig i kameran och så att jag faktiskt har rätt stora läppar. Har velat göra läppförstoring innan på överläppen men det kanske inte behövs? Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Naj det behöver du icke.

2009-07-31 @ 12:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0