Mot Familia..

Hej Sötnosar! Nu har jag sminkat och gjort vid mig för snart bär det av till Familia. Ska dit med Sandra och Sami. Melanie följer också med. Ska bli kul att få komma ut lite.

By the way. Jag är inte trött längre. Vaknade upp och kände mig så pigg som jag brukar göra när jag går upp. Antar att det bara va igår då? Men biverkningar ska väl sitta i under hela tiden man använder medicinen? Konstigt. Men jävligt bra. Så nu är det bara till att fortsätta på den och se om den hjälper. :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Biverkningar från mediciner kan sitta i upp till två veckor vad jag har hört från läkare, dom ska gå över.

Skönt att det har gått över iallfall för dig :)

2009-07-23 @ 19:06:50
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

HEJ Linda mamma säger att biverkningarna brukar gå över efter ett tag.

Hur är det annars mamma vill snart se lillan, hon har handlat en del saker till henne.

Går inte att släppa henne i en butik med flickkl.

STORA KRAMAR TILL ER ALLA.

2009-07-23 @ 21:13:03
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback