Ny header..

Godmorgon sötnosar! Saknat mig? Vaknade relativt tidigt idag. Ska ju fixa mina naglar inför imorgon. Fransk manikyr blir det. Ska inte göra dom så långa så att jag råkar riva Melanie eller något. Har bokat in två andra fotograferingar också. En på tisdag och en på nästa fredag. Det är jävligt kul att det går så snabbt att boka en tid. Är ju jätte ivrig och vill sätta igång nuuu!

Annars. Vad händer idag då? Träna som alltid. Benen blir det idag. Sen blir det väl bara att ha en mysig filmkväll med älsklingen. Ska hämta ut min webcam också som jag så hade kommit igår. Men då va klockan åtta så då va det försent att hämta ut den.

Ser ni föressten att jag skaffat en ny header? Skit snygg va? Den är gjord av Linn. Tusen tack! :)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0