Nytt smink..

Godmorgon! Vaknade väldigt sen idag. Kan bero på att Melanie varit jätte duktig inatt. Hon somnade klockan tolv igår och vaknade först klockan nio på morgonen. Sen efter det tänkte jag vila en timme till men vaknade inte förräns halv två. Så jag har fått sova jätte bra inatt. :)

Igår va jag ju med Sandra och Sami.
Vi stack till klippan och köpte smink. Jätte mycket av mitt va slut och jag måste ju se bra ut på fotograferingen på lördag. ^^ Hittade äntligen en foundation som va lika ljus som min hy.

Nu ska jag och älsklingen gå och hämta några saker hos hans föräldrar.

Puss puss! <3



Foundation, consealer, två ögonskuggor i ett, en skugg pensel. Allt utom skuggpenslen är från max factor. Penslen är från pure minerals.

Kommentarer
Postat av: sophie

Den ögonskuggan är jätte fin, jag har en likadan :)

2009-07-30 @ 15:21:48
URL: http://sophaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0