Psyk läkaren..

Hej Sötnosar! Har inte blivit någon mer uppdatering idag. Har varit i Ängelholm hos min psyk läkare med mamma och Melanie. Det gick rätt bra. Fick en ny medecin utskriven. Får vi hoppas att all min ångest försvinner och att mina maniska perioder dämpas. Ska komma tillbaka efter ca 3 veckor för att se hur den nya medecinen verkat. Ska också ha samtalskontakt där och sånt. Så vi får hoppas att allt blir ännu bättre. Hehe.

Efter det stack jag och mamma till McDonalds. Vi köpte var en plussmeny så vi fick ett blått och ett lila coca cola glas på köpet. Jag fick hennes också så nu har jag ett blått, ett lila och ett svart. ^^ Sen åkte vi hem och då städa jag lite sen stack jag iväg och träna. Puuh har hållt igång hela dagen. Så nu är jag typ helt slut.

Fick ett bara sååå söta bilder på Melanie i hennes babygym innan. Hon är den vackraste i världen. :)


Kommentarer
Postat av: Malin

hej! Följer din blogg var dag :) Känner inte dig men jag älskar din blogg. Kan du inte skriva ett inlägg om det psykiska problemet du har? Visste inte ngt om detta och blev nyfiken av inlägget nu. Fortsätt skriva en bra blogg :D



kramar!

2009-07-10 @ 23:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0