Trött? No kidding!

Fy fan va jag är trött!! Började ju på min nya medicin igår kväll. Det stod på bikapssedlen att man en mycket vanlig biverkning va att man kunde bli sömnig. Och ja, det blir man! Vaknade som valigt dom gångerna när Melanie ville ha mat, men när hon skriker vid elva brukar jag stanna uppe. Men inte idag. Det va helt omöjligt. Kändes som att någon dumpat ett ton sand i mina ögon. Fy fan säger jag bara. Så jag gick och la mig igen och vaknade halv tre. Jag hatar att vara såhär sleden och trött. Jag har ju mycket att göra om dagarna. Dom påminner om älsklingen medicin han hade förra sommaren. Och hans trötthet blev aldrig bättre. Så om min tröthett inte försvinner ska jag säga till min läkare att jag vill byta medecin. För att vara trött har inte jag tid med!

Ska försöka pela mig iväg till träningshallen när det slutat regna. Ska ta benen idag. Bytade plats med axlar och mage. Så det tar jag imorgon istället. Har liksom en jävla träningsvärk i armarna sen igår och förrigår.

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Usch vad jobbigt och få såna biverkningar...

2009-07-22 @ 18:07:54
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0