Drama Queen..



Jag är en dramaqueen. Någonting måste hända nästan hela tiden. Särskillt i mina förhållande. När allting är lugna vatten och solsken blir jag jätte uttråkad. Jag vill ha stormar och blixtrar rätt ofta och det får mig att bli nykär igen. Ja det är sant! Oftast så är det dom stormiga förhållanden som håller mig kvar.

Men det finns en gräns. Jag vill ha det stormigt men jag vill inte hamna i en orkan. Det går en fin linje av vad som gör mig mer intresserad och vad som gör att jag blir ledssen.

Samma gäller med min vardag. Den ska vara spännande. Stora skaer behöver inte hända men små dramatiska händelse gör att min vardag känns bättre. Yes I am, I am a drama queen!

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Tack =) jag fyller i dom med en skugga som heter tri brow color från MUS, kostar 185 kr, och du kan även anvönda alla tre förger som ögonskugga, vilket är SUPER! =)

2009-07-27 @ 14:12:24
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0