Hej Sötnosar! ...

Hej Sötnosar! Nu har jag och älsklingen sett filmen "College". Den varhelt ok. Rätt mycket sex i den. Men det är väl aldrig fel? Haha. Är rätt trött nu. Ska nog gå och lägga mig hade jag tänkt. Nu har Melanie äntligen somnat så får passa på nu och sova jag också innan hon vaknar och ska ha mat.

Fick en väldigt gullig kommentar innan av en läsare.


"Malin om Psyk läkaren..:
hej! Följer din blogg var dag :) Känner inte dig men jag älskar din blogg. Kan du inte skriva ett inlägg om det psykiska problemet du har? Visste inte ngt om detta och blev nyfiken av inlägget nu. Fortsätt skriva en bra blogg :D
kramar!"

Sånt gör ju bara en så glad. :)

Så din önskan är min lag! Imorgon blir det ett inlägg om min sjukdom och ett om förlossningen som är ett önsekemål av en annan läsare.

Jag vill ju göra mina läsare glada. Hehe!

Puss på er!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0