Kolikflaska..

Hej Sötnosar! Sorry för en dålig uppdatering. Gosade med Melanie imorse. Hon började få rätt stora magkramper igen. Hon har också fått massa röda prcikar på halsen och i armväcken så vi ringde vårdcentralen och fick tid där.Dom sa att det va värmeplitor och att det va nog som vi misstänkte att hon får för mycket luft i sig när hon äter. Hon är för glupsk. ^^ Så nu har jag köpt modersmjölkersättning och matar henne med kolikflaska. Ser att det redan börjar bli bättre. Blir det helt bra tills imorgon så får jag sluta amma och bara använda den.

Nu är iaf min mamma, Sandra och Sami på besök. Sandra ville att vi skulle åka och bada men här i Ljungbyhed är det massa moln och så har det regnat och åskat. Men jävlar va varmt det är ändå. Håller på att omkomma. Nej men nu ska jag umgås med min vän.

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Mysig blogg du har! (: Är allt bra med dig? KRAM

2009-07-02 @ 15:51:41
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

vf slutar amma?

skriv ett inlägg :D

2009-07-02 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback