Babygym..



Idag vaknade jag vid tio och gav Melanie mat sen käkade jag själv frukost. Tänkte gå ut på balkongen och sola men nej då Det är ju molnigt idag igen. Jätte varmt men molnigt lite här och var så solen går i moln hela tiden. Störigt. Ska det vara så här varmt kan det lika bra vara sol ju.

Melanie var också lit ekinkig i morse och ville vara hos mig hela tiden. Så jag la henne i hennes babygym. Tänkte att hon kanske gillade det? Och visst gjorde hon det! Hon va helt facinerad av alla skarpa färger och låg och tittade och gjorde sina mys ljud. Passa på att ta massa bilder på henne nu när hon låg och tittade jätte länge. Spelade in en video på henne också. Den får ni se i nästa inlägg. :)

Idag ska jag iaf tvätta och försöka städa upp det sista.
Det har ju varit så vart så man har fan inte orkat. Men får ta tag i det idag. Om jag inte svettas till döds då vill säga.

Puss på er!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0