Ajaj mina tuttar..

Ush det blev en vääldigt dlig uppdatering igår och idag. Igår umgicks jag ju med mamma, Samdra, Sami och älsklingen. Vi gick och käkade pizza på jannis oc fikade efter och lite sånt. Blev att jag inte uppdaterade då jag hade såååå ont i brösten. Jag skulle ju sluta amma cold turkey men det gick inte. Inatt höll jag på att bli galen av smärta. Idag pumpade jag ut lite och det blev lite bättre men sen gjorde det lika ont igen så jag ammade Melanie till sist. Hon spydde bara av ersättningen för att där va för stort hål i nappen så Melanie fick för mycket på en gång. Så älsklingen är iväg nu och köper en ännu bättre kolikflaska på babyland med ett litet hål i nappen. Har bestämt också att jag måste nog trappa ner på amningen istället för att sluta så där tvärt. Annars kommer jag omkomma.

Idag ska vi bara städa och sen ta det lungt. Men det kommer bli skit jobbigt då det är så ÄCKLIGT varmt ute. Och inne. Vårt storarum är rena ångbastun. Lilla Melanie ligger i bara en blöja i sängen och jag sitter i linne bara. Man skulle varit och badat i stället. Där hade jag iaf kunna skvätta lite vatten på mig. Haha



Aj aj aj. Titta så svullna mina bröst var. Och dom är INTE så stora i verkligheten. It hurts. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0