Varm, varmare, varmast..

Godmorgon! Idag ska jag och älsklingen med Melanie till bvc. Vägning och mätning och sånt. Ska också kolla med dom om jag måste trappa ner med amningen eller om jag inte kan få medecin som stoppar mjölkproduktionen. Flaskan funkar i alla fall väldigt bra och hon får inte magknip efter att hon ätit ur den. Hon verkar gilla den också då hon myser väldigt när hon äter från den. :)

Ikväll ska vi grilla hos älsklingens föräldrar. Det är lite svalare idag än igår men fortfarande svinvarmt. Så då kanske jag har lite mer aptit idag. Kunde knappt sova inatt. Mina lår klibbade fast på varandra och jag svettades som en gris. Vi måste fan skaffa aircondition i vår lägenhet. Den är ruskigt varm kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: imberpluvia

Första gången fick jag medicin som stoppade mjölkproduktionen, minns dock inte vad den hette! Men fick iallafall under tiden fruktansvärt ont i brösten. Andra gången bad jag om samma medicin, men de tyckte mjölken skulle försvinna helt av sig själv, vilket det gjorde, visst tog längre tid men det gjorde inte ont vilket var skönt. Mjölken är inte borta helt än men det finns inte mycket kvar. I början fick jag pumpa typ 200 ml per dag/bröst.. sen minska jag detta succesivt.. Jätte smidigt!

2009-07-03 @ 13:22:52
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0