Allmänt..

Hey Babes! Sitter här och har precis käkat honungsmackor. Tittade på "Beck - Mannen utan ansikte" innan med älsklingen. Melanie vaknade vid tio tiden och åt lite sen somnade hon igen. Hon fick nog bara en mag kramp sen somnade hon igen och sover fortfarande. Skit skönt att min lilla prinsessa mår lite bättre. Hon måste vara helt utmattd i och med att h on vaknat hela tiden av magknip och så har hon varit vaken i flera timmar idag.

Det ska bli stekit väder imorgon också och då ska jag fan passa på att sola. Ryggen mest. Kunde ju inte sola den när jag var gravid och magen var ivägen. Men nu kan jag. ;) VIll egentligen iväg och bada med älsklingen men han orkar ju såklart inte det. Värmen tar för hårt på han. Haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

man får inte lov att bada när man precis har varit gravid det är farligt det måste hinna läka först annars kan det bli inflamerat.

2009-06-30 @ 11:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0