BB väskan..

Nu har jag och älsklingen packat BB väskan. Har nog fått med allt jag och lillan behöver tror jag? Älsklingen ska inte sova över där utan stannar bara några timmar efter att hon blivit född. Vi har ju en hund att ta hand om. :)

kamera+laddare 
mobil+laddare
morgonrock 
handdukar
Shampoo, 
balsam, 
Smink, 
totte, 
borste, 
bindor, 
tandborste+ tandkräm, 
bh/trosor,
linne/mjukisbraller,
tjocktröja 
tidningar, 
musik,
plånbok 
lambi toapapper,
journalen+ andra papper,

Bebis kläder,
blöjor,
tvättlappar,
Napp,
nappflaska,
Filt,
Barnolja

Mackor
frukt
Oboy
yoghurt

Tor det va allt. Haha. ^^ Nej men nu ska jag åka iväg och handla.

Puss på er. <3

Kommentarer
Postat av: MammaMia!

Hej du har fått en award av mig på min blogg:)



kramar

2009-06-18 @ 20:45:00
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Zandra

Oj va mkt :) Man får ju massa blöjor o får låna handdukar där :P hihi!!

2009-06-18 @ 20:48:15
URL: http://zandraak.babyblogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah shiiit, så mycket onödigt du tog med dig xD typ tvättlappar, det får du där, bjljor får du där. smink kommer du inte vilka ha. toapapper har dem hahaha. :P. flaska behlver du inte :P.hahah.

2009-06-18 @ 21:36:31
Postat av: Tilda

Shampoo,

balsam,

Smink,

totte,

borste



haha det är du det Linda ;D du ska vara snygg även på din förlossning! men det gillar vi! :D lycka till nu o messa mig så fort sötungen har kommit ut! <3

2009-06-19 @ 22:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback