Choklad yoghurt..



Godmogon Sötnosar! Sitter här och har precis ätit frukost. Köpte yoghurt med choklad smak igår. När jag så den hos Sandra första ågngen tänkte jag att det måste vara skit äckligt med choklad och yighurt tillsammans, men sen när jag smaka, guuud så gott. Så det har jag smaskat i mig precis. ^^

Idag ska jag och älsklingen till bvc och mäta och väga Melanie och lite sånt. Sen ska vi tvätta. Det blir en myskväll för oss själva ikväll. Här har varit massa folk nästan varje dag hela veckan (inte för att jag inte gillar er sällskap. :)) så jag och älsklingen tänkte ha den här dagen för oss själva. Ska nog hyra en film och mysa. Melanie var riktigt duktig och snäll inatt. Jag gick och la mig ett så väckte älsklingen mig lite över två och sa att Melanie ville ha mat. Efter det va hon lite gnällig och jag tänkte att det här kommer nog bli en dålig natt. Men sen när hon somna vid tre sov hon enda till sju på morgonen. Matade henne sen somna hon och sov till tio. Hon är såå duktig min lilla flicka. Älskar henne så mycket. :)

Ska även lägga i en kopparröd färg i håret ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0