En jobbig natt..

Godmorgon sötnosar! Eller ja, kanske itne så jätte god morgon för mig. Melanie va rätt jobbig inatt. Hon vägrade att sova själv i sängen. Först va hon vaken skit länge sen när hon väl ville sova va hon tvungen att sova hos oss. Och så vakna hon varje timme och ville bli kelad med eller matad. Så jag och älsklingen har sovit i 3 timmar sammanlagt typ. Men det är sånt man får ta. När jag titar på hennes söta ansikte så vet jag att hon är värd det. :)

Idag ska Sandra och Sami komma hit och hälsa på. Ska bli trevligt. ^^ Vi får käka upp tårtan som mamma gjorde igår. Gottit. Och jag kan äta upp jordgubbarna också för Melanie reagerade inte på det. Så det är ju skit bra. Ska fråga Sandra om hon kan köra in om apoteket innan hon kommer och köpa en bröstpump till mig. Nu när mjölken runnit till har jag skit ont och SKIT stora bröst. Det ser ut som att jag har silikon storlek D tuttar. Haha. Så jag tänkte pumpa ut mellan måltiderna så att jag inte har så ont.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför sover hon inte hos er ?

2009-06-23 @ 15:46:32
Postat av: imberpluvia

Känner igen det där. Men nu är det super skönt när A sover hela nätterna :)

2009-06-23 @ 15:56:09
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback