Ingen bebis..

Ingen bebis inatt häller. Ååh jag vill så gärna att hon ska komma nu. Jag har väntat tillräckligt länge. Det kändes verkligen som att något skulle hända igår när slempoppen gick men nejdå. :/ Vill bara ha ont eller att vattnet ska gå. Haha det här är nog den ända gången man verkligen VILL ha ont.

Well well. Ska snart ner i tvättstugan och tvätta med älsklingen. Ska dammsuga också som vi inte fick gjort igår. Vill ha fin fint när Melanie kommer. Sen ska vi bara ta det lungt. Och vänta. Vänta, vänta, vänta. Så jäkla drygt. Titta min stora mage. Inte så konstigt att jag vill att hon ska komma ut. ^^




Kommentarer
Postat av: Jeanette Karlsson

Vad roligt att du ska få en liten bebis. När ska du ha? Hoppas att allt går bra. Kram jeanette

2009-06-17 @ 12:33:44
Postat av: Johanna

Åh vad mysigt! Håller tummarna för dej att det snart sätter igång :) Lycka till med allting!

2009-06-17 @ 20:46:07
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Tycker att hon ska komma ut snart så vi får se henne:D

2009-06-17 @ 23:20:43
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback