Snart så kommer hon..



Hej babes! Idag har jag hunnit med rätt mycket. Var hos min barnmorska innan idag med älsklingen. Melanie har fixerat sig helt och jag är öppen 1,5 cm. Min livmodertapp var också helt mjuk och "mogen" så tekniskt sett kan hon komma vilken dag som helst nu. Min barnmorska tror itne jag går över tiden häller. Vilket låter väldigt härligt i mina öron. ^^

Sen när vi kom hem gick vi en runda i parken med Nikita.
Fick några fina närbilder på lite natur och sådant. Då ringde också Sandra och frågade om hon och Sami fick komma. Och klart får dom det. Alltid lika kul när dom kommer. :)



Var och hämtade ute modemet till hemtelefonen också. Har ju valt att ha bredbandstelefoni då det är billigast. För en gång skull var det inte massa klabb när jag skulle koppla in telefonen. Så förhoppningsvis funkar den nu när jag ska testa att ringa mamsen. :)

Kommentarer
Postat av: Tilda

aww snart kommer hon :D åh kan tänka mig som du längtar! du måste höra av dig när det e på G! <3

2009-06-15 @ 21:53:12
URL: http://tildaaee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0