So hot..



Ååh det är SÅ varmt. Jag klibbar fast i soffan när jag ska titta på tv. Jag palla rinte laga någon mat och jag palar inte städa. Varför ska värmen slå på så hastigt? Då hinner man ju inte vänja sig. Satt på balkongen typ tio minuter innan men sen gav jag upp och gick in. Kändes som jag skulle få värmeslag.

Nu har vi alla fall köpt magdroppar till Melanie.
Har jätte henne två gånger nu. Tror jag börjar se en bättring. Hon får inte så grova mag attacker längre. Innan blev hon helt röd i huvudet och började gråta när hon fick dom. Nu gnyr hon bara lite snabbt.

Och kom på ännu en dålig sak idag. Träningshallen hade bara personal från 08:00-11:00 idag så jag kunde inte köpa ett träningskort. Dom har inte personal sen igen förräns nästa måndag. Great! Får jag vänta ytterligare en vecka på att få börja träna.

Kommentarer
Postat av: Frida - Skönhetsbloggen!

Så sööt! :D

2009-06-29 @ 22:02:30
URL: http://strawberriness.blogg.se/
Postat av: imberpluvia

Awh.. Lillskruttan.. Gör så ont i mammahjärtat när de har så ont i lilla magen. Hjälper inte bara Semper magdroppar kan man även använda Minifomen samtidigt. Babymassage hjälper också mycket!



Var ligger träningshallen?

2009-06-30 @ 09:00:09
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback