Storhandla..

Hej Söntnosar! Sitter här och svettas. Skit varmt och kvavt väder idag. Men det är ändå rätt skönt. ^^ Synd bara att det är molnigt så solen tittar ju inte fram så ofta. Tänkte ju sola idag men nahäpp. Det skulle ju såklart bara vara sol igår när jag inte kunde sola.

Idag är det ju den 25 vilket betyder pengar och då ska jag och mamsen åka och storhandla.
Melanie får va hemma med älsklingen. Ska ju bara va borta i en timme. Så nu ska frysen och kylen fyllas igen. Melanie sov som en ängel inatt igen så jag är väldigt utvilad. Hon är så snäll och söt min tjej. :)


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: skojar du??=)

2009-06-25 @ 16:33:16
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fan det är verkligen skönt när man har allt fyllt igen, borde med åkte idag, men jag fastnade i solen hahha Hoppas du får lite sol tid imån å att du får sova gott i natt.

2009-06-25 @ 19:53:33
URL: http://spetan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback