Träningskort..

Godmorgon sötnosar! Vaknade idag vid åtta som jag brukar göra när Melanie vill ha mat och så att det va strålande silsken och inte ett moln på himlen. Bra tänkte då jag. Då kan jag sola senare när jag vaknar nästa gång! Men nejdå. Nu är himlen full med moln. Jag som tänkte bättra på brännan på ryggen. :/ Får hoppas att det blir lite stek imorgon istället.

Melanie verkar fortfarande ha ont i magen. Hon gnyr och spänner sig lite då och då och drar upp knäna långt upp på magen. Tycker sååå synd om henne. :( Ska iväg sen och köpa semper magdroppar till henne sen. Får se om det hjälper. Börjar undra omd et kanske är chokladen jag ätit som hennes mage inte tål. Typiskt då jag älskar choklad. Men det kan jag ge upp för att hon ska må bra. <3

Idag ska jag iväg och köpa träningskort till mig och älsklingen. Skulle egentligen väntat med att träna tills det gått 3 månader men screw it! Jag mår bra och känner mig stark och frisk så jag börjar lite smått nu.


Kommentarer
Postat av: jess - mamma & sambo

jag kunde inte heller äta choklad när jag ammade. trist som bara den .. Hoppas det går bra med henne :)

2009-06-29 @ 14:39:47
URL: http://mjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0