Melanie badar..

Nu har jag , älsklingen och mamma ätit midsommarmat. Åt jordgubbar med grädde till efterätt men kom på sen att jag borde kanske inte tryckt i mig så måbnga då Melanie kan få utslag av det. Hoppas att hon inte får det så att jag kan trycka i mig fler imorgon. ^^

Vi badade Melanie för första gången idag.
Hon skulle först börja gråta när jag la i henne i vattnet men sen blev hon super lugn och bara låg och tittade. Hon är så söt min lilla räka. Finns absolut inget vackrare. :)

Efter det gick jag, mamma, älsklingen och Melanie ut på en promenad. Vi skulle gå till hydro först för att pumpa däcken men det hade redan stängt. Så nu har Melanie fått mat och sover och så ska vi äta tårta. :)


Kommentarer
Postat av: tess

Grattis :D & gud vad fin hon är! Lycka till med allt och uppdatera ofta , hihi! :)

2009-06-23 @ 00:10:14
URL: http://heeeyhoe.blogg.se/
Postat av: ­ღ Milly ღ

Åh vilken härlig blogg du har!

Är allt bra med dig denna underbara dag?



Kram!

2009-06-23 @ 08:13:40
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback