Fransk nagelförlägning..

Igår kom en snäll tjej som heter Idag och skulle göra naglar hos mig. Provade mina nya vita tippar och jag blev väldigt nöjd med själva byggningen med gelen. Men på något sätt blev där nån kant i "smilie linjen" på dom vita tipparna när jag klippte till dom. Så det störde jag mig lite på. Men ska göra fransk förlägning på mig idag med guldiga stjärnor. Ska fila till dom där nere då istället för att klippa och se om det blir bättre.

Hon ska ändå komma tillbaka på återbesök om ca tre veckor så då målar jag det franska själv. :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

ja det är jätte roligt=) jaha okej, själv bor man i kristianstad..

2009-03-13 @ 11:35:31
URL: http://dreaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0