Fest och solning..

Ja då fick man sov morgon idag. Älsklingn har ju fullföljt mitt villkor och kommit hem igen. :)  Så vid tolv väckte han mig och sa att han skulle gå en runda till Anton och att disken va klar. Gullunge! :D Så då gick jag upp och samtigit vaknade Melanie också efter sin förmiddags tupplur. Så nu ska jag snart käka frukost. Panpizza! Haha. Jag är ingen mack människa. Tycker att det är så tråkigt.




Idag blir det fest i Riseberg om jag har förstått det rätt. :) Älsklingen är ju hemma så ska förfesta med honom innan vi drar dit. Men innan dess ska vi städa och sen ska jag sola. Det börjar arta sig nu. Haha okej jag är inte äns i närheten av brun men jag är inte kritvit längre. Mer lagom vit nu. ;D





Kommentarer
Postat av: Sara

självklart :) kommer du?

2009-11-06 @ 15:09:12
URL: http://saraomer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0