Godmorgon..

Åh va trött jag är. Klockan är ändå tio men jag är skit trött. Kanske för att jag gick och la mig rätt sen igår plus att jag är van vid att gå upp vid tolv. Fast ska ändå tvätta klockan tolv idag så lika bra att stanna uppe. Inte lönt att gå och lägga sig snart med Melanie när tvättmaskinen bara tar 50 min.

Idag ska jag som sakt tvätta. Ska städa också sen ska jag bara ta det lungt och glo på film. Måste ju ladda upp inför imorgon! ;D Melanie ska vara hos mamma. Hon brukar ju inte vara så mycket hos sin mormor. Men imorgon ska iaf dom två få gosa lite. Sen på söndag blir det dop för Melanie i Riseberga. :)

Puss på er! <3



(En väldigt trött Linda.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

melanie brukar ju inte vara hos sin mamma så mycket på helgerna heller..

2009-11-05 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0