Fredagskvällen..

Efter tvätten stack jag till svärföräldrarna. Där fick jag revbenspjäll och pommes. Gottit! Stannade sedan kvar där och tittade på idol. Melanie va en bestämd liten dam idag och skulle absolut inte sova där fast än hon va trött. Hon har väl börjat gilla sin säng mest. :) Undra då hur det ska gå för mamma imorgon? Hoppas att hon somnar ändå. Kanske lite lättare där då där är tyst.

Imorgon ska iaf städa. Blev inte av idag. Sen kommer min mamma och hämtar Melanie. Hon skulle egentligen hämta henne vid fem men hon ville gärna hämta tidigare så hon fick spendera lite tid med henne. Hon brukar ju somna vid sju tiden och då hade det inte funnits så mycket tid för gos och sånt. :)

Sen bär det av till Sara och Robins fest vid åtta tiden. Ska börja dricka lite innan så man kommer lagom lullig dit. ^^ Ska nog köpa blåbärssoppa och grädde och göra aphjärnor. Gottit! Anledningen att jag skriver allt detta nu är att jag kommer säkert glömma bort att blogg imorgon. Så lika bra att ta det nu. :P

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0