Pilates och min core muskelatur..

Nu har jag käkat frukost, diskat och tagit det lite lungt. Har precis nattat melanie så tänkte gå en runda med Nikita i parken. Efter det blir det lite core övningar och pilates så att jag får bort den lilla putmagen efter graviditeten. Jag är inte ett dugg fet men det ser ut som att jag är gravid fortfarande. Speciellt efter att jag ätit. Då läste jag att det har att göra med att min core muskelatur är slapp efter att ha haft en stor gravid mage. Core magmusklen sitter liksom som en korsett runt magen och "håller den på plats" så att magen inte putar. Så den ska jag träna som fan mså att ajg får tillbaka min gamla mage. ^^


Kommentarer
Postat av: ...

lämnar du ditt barn inne själv när du går ut med hunden?????

2009-10-15 @ 14:26:28
URL: http://...
Postat av: Zandra

Låter du Melanie va själv hemma när du går med hunden? :S

2009-10-15 @ 17:44:55
URL: http://zandraak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback