Sleden helg..

Denna helgen har jag varit sjukt sleden. Stack till rideberga till klubben i fredags och drack lite. Va nog mest vi tjejer som drag och bara någon av killarna. Älsklingen orkade inte dricka då han varit uppe i över ett dygn. Han följde sen med hem på kvällen och sov. Mysigt. <3 Igår va bara en slappe dag med massa film. Va uppe sjukt länge inatt så jag är pisse trött nu. Tänkte gå och lägga mig innan men tror nog att jag är vaken ända tills älsklingen kommer hem från klubben vid tio. Melanie kommer nog ändå vakna ett tag sen ikväll innan hon vill sova igen. Ska gå ut med Nikita en runda till också så lika bra att stanna uppe. Tänkte kolla på Evan den allsmäktige på kanal 3 klockan nio. Så förhoppningsvis har jag inte deckat på soffan innan älsklingen kommit hem. :P

Här är lite bilder från i fredags. Jag fastnade inte på bild. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0