Fottboll..

Godmorgon! Jag har en riiiktigt jobbig tränningsvärk. Träningen sen i torsdags och satt spår. Igår gjorde det ont men idag är det nästa olidligt. Jag tränade benen och tricpes men jag har träningsvärk i axlarna och ryggen också? :S Min rumpa ska vi inte tala om. Det räcker att jag går eller ska sätta mig så ömmar det i ballarna. Fast det är ju bara bra. Får man snygg rumpa. ;)

Igår var i alla fall jag och älsklingen hoss Anton. Älsklingen sa för en vecka sen att han gärna ville dricka denna helgen för att fira hans födelsedag. Så skulle vi skita i att dricka på två helger efter det. Själv har jag liksom kommit in i en sån period igen att jag itne tycker att det är roligt längre. Fast så hade bara jag dricka och inte älsklingen så det skulle nog inte bli något igår ändå. Men så ringer Anton halv nio och säger att hankan bjuda.

Fy fan va jag fick stressa. På med sminket och kläderna och så fick älsklingen gå med Melanie till hans föräldrar. Va tur att Melanie inte hade somnat annars hade vi fått skita i att festa.

Det va i alla fall trevligt. Va bara jag, anton, carro och så va Andre, tobbe coh eddie med ett tag. Blev en lugn kväll med lite dricka och kortspel bara. Idag ska vi till älsklingens föräldrar och kolla på fotboll!

(Jag tog inga bilder igår, har fått en finnjävel i pannan så jag spar på den obehagliga synen, Haha!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ska ni göra när Melanie blir äldre, ska ni fortsätta lämna bort henne varje helg för att festa?

ni verkar tro att föräldrarskapet är ett femdagars jobb & sen kan man skita i det på helgerna för att supa skallen i bitar . Kanske fått fel uppfattning men det är så det känns när man läser din blogg.

2010-04-10 @ 16:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0