Grill lördag..

Godmorgon Sötnosar! Denna helgen har varit händelserik och en aning stressande. Delar upp den i två inlägg så att det inte blir för jobbigt att läsa.

I lördags bestämde jag och älsklingen oss för att rnga till Robin och Sara och se om dom ville hitta på något. Det blev att vi skulle grilla. Vi stack dit vid två tiden så jag fick snabbt sminka mig lite och dra iväg. Efter att vi varit där ett tag så körde Martin oss till byn så att vi kunde handla lite grillmat. Väl inne i affräen tappade älsklingen hela potatissalladen som vi skulle ha och det splashade potatissallad på golvet. Skit pinsamt. Haha!

På kvällen grillade vi. Det blev jag, älsklingen, Linda. Johan, Robin, Sara, Christiona, Caroline och Anton. Alla va skit hungriga och det märktes för vi slängde på flintastekarna alldeles för tidigt. Det var fortfarande höga låger i kolen så dom flesta flintastekarna blev brända utanpå. Haha!

Det va i alla fall en väldigt lyckad kväll med underbara vänner och solsken. :)

Bilderna är lånade av min kompis Linda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0