Grillning idag..


Jag älskar verkligen mina frukostmåltider. Fast det vet ni redan! ;) Idag kör jag på annat bröd bara. Skit gott!


Idag ska jag och älsklingen grilla hoss hans föräldrar.
Tar med Kameran så att ni får massa bilder. :) När jag vaknade va hela himlen molnig men nu har det klarnat upp. Hoppas bara att det håller i sig till ikväll. Fast jag förväntar mig inte det. Jag har alltid otur. Det är i alla fall 9,5 grader ute. Men innan grillningen så ska jag städa och trän magen som jag aldrig gjorde igår. Ska försöka hinna med ett konditionspass också men det är ett rätt stort kanske.

Kommentarer
Postat av: JENNY

Japp, det är brun utan sol, och den är helt okej :}

Kram

2010-04-16 @ 12:19:30
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0